جوک بازار

جوک بازار
جدیدترین اس ها(sms)جوک ها و په نه پها  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک بازار و آدرس panapas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام مجدد خدمت همه دوستان عزیز!

چند روزی میشد که همش داشتم از شما دوستان تقضا میکردم برای منم دعا کنید!و کلی هم حرف با خدا زدم!اول از همه بگم مشکلم امروز بعد  از ظهر حل شد!خوب من باید از شمما دوستای عزیزم که منو ازدعا های قشنگتون محروم نکردین تشکر کنم!واقعا ممنونم!اما یه مطلب میمونه!دیشب و امروز صبح(که هنوز مشکلم حل نشده بود!)یه تغعل به حافظ زدم!متاسفانه من چندان اطالاعی از شعر های زیبای حافظ ندارم!پس همیشه یا باید بدم مامانم برام بگیره!و بهم بگه خوب یا بده!یا دست به دامن دیوان ترجمه دار حافظ بشم!به هر حال!اینبار به دلالیلی نشد یا نمیخواستم به مامانم گلم بگم برام فال بگیره!در نتیجه به گزینه دوم مراجعه کردم!

که جوابش رو میخوام با شما درمیون بزارم!به طور کلی گفت که مشکلت حل میشه(که به حمد الهی شد)و فقط از خدا مدد بگیر و یک نکته ی مهم دیگه هم گفت که کمرم لرزید!این بود که ریا نکن!گریهتو رو خدا من ریا کردم!؟به خدا به جان خودم من به هیچ وجه قصد ریا نشداتم!تازه کاری هم نکردم که ریا بشه!ولی به هر حال میخوام همینجا اعلام کنم به خدا قصد من بود که درد دلی کرده باشم!و از خدا کمک بخوام!ولی فکر کنم ریا شد!دوستان منو ببخشید اگه ریا شد!قول میدم بعد از این به هیچ وجه حتی حرفی هم تو این وبلاگ و توسط هیچ نویسنده ای متنشر نشه که حتی بویی از ریا داشته باشه!

به هر حال!ما خیلی شرمنده شماییم!شرمنده شما و خدا که ریا شد!ببخشید تو رو خدا من شرمنده روی ماه همه شمام!

خدایا مرسی که کمکم کردی!هر وقت ازت خواستم کمکم کردی!خدیا ممنونم!خیلی زیاد!خیلی خیلی خیلی زیاد ممنونم!

ببخشید اگه منبرم بازم زیاد طول کشید!راستی اینم بگم فقط محض شوخی و مزاق اینو میگم!من روحانی(شیخ یا آخوند)نیستم!

ایشالا که منو ببخشید!خدایا بازم ممنون!از شما هم ممنونم که دعا کردین برام!

                                                                                        مرسی.علیرضا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 مرداد 1392 ] [ 23:57 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام این وبلاگ مخصوص اونایی که دنبال جوک و اس و عکس و پ نه پ هستن. نظر یادت نره. طراحی سایت با کمتذین هزینه انجام میشه. ارسال عکس و فیلم و مد لباس به ایمیل شما فقط به باید عضو شید
امکانات وب
ایران رمان